• enova dla biznesu - system ERP
    Zamiast starego dos-a nowa enova....
    (20-09-2011)
    więcej...
  • Nowa wersja systemu enova
    Najnowsza wersja 7.8.4288 systemu enova została opublikowana.
    (2011-09-29)
    więcej...
  • Promocja enova
    ABOLICJA AKTUALIZACYJNA ENOVA....
    (10-09-2011)
    więcej...
  • Sezonowe cykle spotkań
    Rozpoczeliśmy coroczne cykle spotkań i seminariów ....
    (15-08-2010)
    więcej...
ENOVA
Serwis
Moduł zlecenia serwisowe sprawdza się w firmach prowadzących warsztaty naprawcze oraz gwarantujących serwis pogwarancyjny sprzedawanych przez siebie towarów.

Obsługa serwisowa w enova jest zorganizowana wokół urządzeń – dla każdego zlecenia serwisowego musi być określone serwisowane urządzenie (możliwość śledzenia historii napraw i przeglądów).

Na podstawie częstotliwości przeglądów i okresu gwarancyjnego, enova sama generuje informacje o konieczności wykonania przeglądu serwisowego.

Powiązanie urządzenia z kontrahentem – funkcja automatycznych powiadomień (osoba, która zleciła naprawę może otrzymywać pocztą elektroniczną informację o zmianie statusu prowadzonego zlecenia).

Możliwość wystawiania dokumentów handlowych i księgowych z poziomu zlecenia serwisowego oraz rejestrowanie towarów pobranych z magazynu, w celu przeprowadzenia naprawy.

Możliwość wystawienia faktury za przeprowadzone usługi naprawcze.