• enova dla biznesu - system ERP
    Zamiast starego dos-a nowa enova....
    (20-09-2011)
    więcej...
  • Nowa wersja systemu enova
    Najnowsza wersja 7.8.4288 systemu enova została opublikowana.
    (2011-09-29)
    więcej...
  • Promocja enova
    ABOLICJA AKTUALIZACYJNA ENOVA....
    (10-09-2011)
    więcej...
  • Sezonowe cykle spotkań
    Rozpoczeliśmy coroczne cykle spotkań i seminariów ....
    (15-08-2010)
    więcej...
ENOVA
CRM
Moduł CRM przeznaczony jest do gromadzenia i zarządzania informacjami o kontrahentach oraz działalności związanej z relacjami z tymi kontrahentami.
Zasadniczym elementem CRM-u jest rejestracja zadań oraz zdarzeń powiązanych z kontrahentami. Zdarzenia rozumiane są jako fakty, które zaszły w naszych relacjach z kontrahentem – może to być np. notatka z rozmowy telefonicznej lub fakt otrzymania pisma od klienta. Przez zadania rozumiane są sprawy, które należy wykonać – np. spotkanie z klientem, wysłanie materiałów marketingowych itp. Działania (zadania i zdarzenia) związane z jednym klientem i zmierzające do osiągnięcia określonego celu można łączyć w projekty. Natomiast grupa projektów związanych z wieloma klientami, ale mających wspólny cel może zostać połączona w kampanię. Dodatkowo moduł CRM oferuje funkcjonalność obsługi zleceń serwisowych. W programie można zarejestrować urządzenia przyjmowane do serwisu, zlecenia napraw i planowane przeglądy. Dla każdego serwisowanego urządzenia dostępna jest historia jego napraw. Zadania i zlecenia trafiają do kalendarza operatora, który może być informowany o przydzielonych zadaniach za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Szczególną cechą enova CRM jest pełna integracja z pozostałymi modułami systemu ERP. Wszystkie moduły systemu korzystają ze wspólnej bazy klientów, możliwe jest powiązanie dokumentów handlowych i księgowych z poszczególnymi zadaniami, zdarzeniami i zleceniami serwisowymi (np. dokumentu RW wykorzystanych do naprawy części).